Компанія Hyundai оголосила про відкликання 1508 електричних кросоверів Ioniq 5 N через програмну помилку, пов’язану зі спеціальною функцією «гальмування лівою ногою» (Left-Foot Braking, LFB). Ця опція призначена для спортивного водіння на треку, але у деяких випадках вона може спричинити зниження ефективності гальмівної системи, що збільшує дистанцію зупинки автомобіля.

Проблема зачіпає моделі, вироблені у період із 18 грудня 2023 року до 10 грудня 2024 року. Функція LFB дозволяє водієві одночасно натискати педалі акселератора та гальма, що широко використовується у спортивних автомобілях для покращення керованості на високих швидкостях. Проте, за певних умов програмне забезпечення електронної системи управління гальмами (IEB) може помилково активувати розгерметизацію антиблокувальної системи (ABS), зменшуючи гальмівне зусилля.

Hyundai дізналася про цю проблему після інциденту в червні 2024 року, коли автомобіль із корпоративного парку компанії потрапив у ДТП під час тренувань на гоночній трасі з активованою функцією LFB. Подальші тестування підтвердили наявність програмної помилки, однак наразі зафіксовано лише одну аварію, пов’язану з цією несправністю, і жодних випадків займання чи травм.

Компанія рекомендує власникам тимчасово не користуватися функцією гальмування лівою ногою до проведення безкоштовного оновлення програмного забезпечення, яке виправляє помилку і виключає можливість розгерметизації ABS. Власників повідомлять про необхідність звернутися до сервісних центрів до 7 квітня 2025 року. З 15 січня 2025 року всі нові автомобілі Ioniq 5 N вже оснащуються оновленим програмним забезпеченням.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я